vineri, 4 iunie 2010

?!

Nu am avut imaginatie pentru titlu :))
Sa va zic o intamplare enervanta dar si putin amuzanta de azi..
Eram in statie cu Bibi dupa o zi plictisitoare de scoala si asteptam tramvaiul... si evident ca vorbeam cu Bibi si chiar in timp ce imi faceam o caracterizare ironica trec pe langa noi 2 baieti iar unu se uita in spate dupa noi ca la felu patru, in fine..
Cand a venit tramvaiu [[ in sfarsit ]] eu am urcat iar Bibi a plecat.. Ghici ce? Acei baieti au urcat si ei, iar cel care se uitase in spate dupa noi s-a pus chiar in fata mea. Bine.. pana mea... eu plictisita asteptand ca aceasta "caruta" sa ajunga la statia la care trebuia sa cobor ma uitam pe geam si eram in lumea mea... iar zapacitu ala mi-o luat bretonu din ochi [[ il aveam in ochi ]], eu evident ca m-am uitat urat la el pentru ca totusi "wtf?!" "tine-ti mana acasa si nu ma mai deranja" , iar el imi spune sa nu ma mai enervez. Cum sa nu ma enervez cand isi baga mainile in bretonu meu... adica el chiar nu gandeste ca poate eu l-am pus asa? Sau totusi... cum sa faca asa ceva? In fine... dupa asta un minut nimic... dupa care incepe sa se uite insistent la ochii mei... iar eu in gandu meu "wtf?! am ceva in ochi de se uita asa?" si l-am intrebat "am ceva in ochi de te uiti asa?" la care el "ai ochi faini sti?"
Lool frateee nici chiar asa!!!
Astia nu stiu sa se controleze? Adica bine, bravo mie.. dar nu e nevoie sa te uiti in halu asta... Si cand in sfarsit tramvaiu mai avea putin pana sa ajunga in statia la care sa cobor iar incepe ala sa se bage in seama cu mine de data asta cu:
el:"si cati ani ai?"
eu:"conteaza?"
el:"da"
eu:"nu"
... si in sfarsit o ajuns tramvaiu in statie si am scapat de enervantu' ala...
Ba frate cum sa fi chiar asa si sa deranjezi omu in halu asta? Adica totusi.. eram si eu obosita dupa o zi plictisitoare de sfarsit de scoala... abea asteptam sa aung acasa ca sa dau drumu la muzica, sa mananc si apoi sa stau in pat, dupa care sa ma joc Cabal...

Un comentariu:

Cristian Vatavu spunea...

Nici macar nu te cunoaste si el deja se gandeste la insuratoare:))))
Glm :D
Oricum disperat baiatul:))