sâmbătă, 13 martie 2010

Lucky


Cine este Lucky?
Lucky este noua mea catelusa:X
Este corcitura dintre ciobanesc german shi caine lup... [[ stie cineva care este diferenta?:D ]]
I'am pus numele Lucky [[ noroc ]] ptr ca ea a fost salvata de la innec de o prietena...
Akum are 3 saptamani... O am abea de azi... deci... practic... de cateva ore... cred ca de la 16:30 mai exact:))
Este atat de frumoasa... de dulce... de jukausa:X
Singurul lucru care ma cam enerveaza este ca isi face nevoile pe unde apuca :((
In fine... este mika... ku timpu... va invata si kum sa nu isi mai faca nevoile peste tot pe unde apuka...
Deja m'am saturat sa sterg dupa ea:)) dar asta e... eu am vrut caine... deci... acum trebuie sa am grija de ea shi sa sterg depa ea.
Asta este Lucky a mea:X o jukausa dulceeee shi neastamparata:))

Niciun comentariu: